نسیم توحید

*نگاهی اجمالی به جهان اسلام و مسلمانان* ((ظَهَرَالفَسادُ فِی البَّر وَالبَحرِ بِما کَسَبت اَیدِی النّاس لِیُذِیقَهُم بَعضَ الَّذی عَمِلُوا لَعَلَّهُم یَرجعون))((ظاهر شد فساد در خشکی و دریا بخاطر ان

جستجوگر پیشرفته سایت



نگاهی اجمالی به جهان اسلام
نظرات (0)

نگاهی اجمالی به جهان اسلام

*نگاهی اجمالی به جهان اسلام و مسلمانان*

((ظَهَرَالفَسادُ فِی البَّر وَالبَحرِ بِما کَسَبت اَیدِی النّاس لِیُذِیقَهُم بَعضَ الَّذی عَمِلُوا لَعَلَّهُم یَرجعون))
((ظاهر شد فساد در خشکی و دریا بخاطر انچه مردم از عملکردشان کسب کردند ))

◾ای کسانی که پشت درهای بسته برای نابودی اسلام و مسلمانان فکر می کنید ونقشه می کشید و ای کسانی که  ظلم و ظلمت را اختیار کرده اید، دست از این ظلمت بردارید زیرا که ما خیرخواهان شما هستیم و گرنه ما پیروان محمدی (صل الله وعلیه وسلم )دست عاجزی را در بارگاه الهی  بلند کرده و دعا خواهیم کرد که نام شما را از صفحه روزگار محو کند, آن خدایی که توسط  مرگ، جبارانی را که ادعای خدایی وبزرگی می کردند گردن زد و کسانی را که بر مال ومنال، رنگ وصورت  خود فخر میکردند به لبه قبر رساند.

◽آری! در جهان کنونی دغدغه هر مسلمان نبود آرامش وامنیت است که جلادانی از خدا ناخبر آنرا از مسلمانان و امت اسلامی سلب کرده‌اند.
ای مسلمین باشید به هوش !
زنگ خطر آمد به گوش !
کینه را کنید فراموش !
آتش دشمن را کنید خاموش !

◾ای جوانی که شب و روز در خوش گذرانی به سر می بری آیا از حال برادران وخواهران فلسطینی و میانماری خود خبر داری؟آنان را در کوچه وخیابان ها مانند گنجشک شکار می کنند. کافی است بدانیم که آن جلادان ظالم فقط یکبار هنگام ورود به بیت المقدس هفتاد هزار نفر را قتل عام کردند! از قبیل سر بریدن، در آتش انداختن و... آن جباران ظالم مساجد را ویران کردند به مقدسات اسلامی توهین کردند.

ای غنچه خوابیده چو نرگس نگران خیز
کاشانه ما رفتُ به تاراج غمان خیز
از خواب گران، خواب گران، خواب گران خیز

✅ای مسلمانان از این خواب گران برخیزید وپرچم توحید را بر بلندای قلعه عدل و عدالت، اخوت وبرادری، عطوفت ومهربانی استوار سازید ونگذارید که کفار بیشتر از این تاریخ درخشان اسلام ومسلمانان را لکه دار سازند. 

◾اسلام ناب محمدی دستور به وحدت و یکپارچگی داده است « وَ تَعَاوَنو عَلَی البِّرِ وَالتَّقوا وَلا تَعَاوَنوا عَلَی اِثمِ وَالعُدوان »

متاسفانه یکی از بزرگترین مشکلات مسلمانان درسراسر جهان اسلام نبود وحدت و یکپارچگی است، اگر در جامعه ای وحدت ویکپارچگی وجود داشته باشد هیچ شاه و شاهزاده ای وهیچ خان وخانزاده ای جرئت توهین به مقدسات دینی و اسلامی آنها را نخواهد داشت . آری! نبود وحدت و یکپارچگی و دوری ازدستورات احکم الحاکمین و سلطان سلاطین وسنت های گهر بار رسول الله ((صل الله علیه وسلم ))امت را به پرتگاه هلاکت رسانده اند در جهان کنونی یهود و نصارا،کمونیسم  ها و تمام کفار و مشرکین برای نابودی مسلمانان نهال دشمنی را در زمین کاشته اند و میخواهند  که ثمره آنرا برداشت کنند.

ای مسلمین تا به کی غافل شدن
 از ندای مصطفی جاهل شدن

◽ای مسلمین تا به کی خاموش         می نشینید،تا به کی طاقت  تماشای گریه های خونین مظلومین را دارید در حالی که سرهای قدسیان و امتیان محمدی بر زانوی غم است. از چشمان قدسیان اشک مانند جویبار روان گشته.

◾ای مسلمین اسلام ناب محمدی ((صل الله علیه وسلم ))راه و روشی به ما نشان داده که هیچ دین وفرهنگی نشان نداده است.
اسلام دستور به وحدت ویکپارچگی ،دستور به جهاد با کفار و مشرکین ،دستور به انجام اعمال حسنه داده است. 

◽اگر تاریخ درخشان امت محمدی((صل الله علیه وسلم ))را بنگریم خواهیم یافت که آنان دارای چه شان و شوکتی بودند بر قدوم آنان پادشاهان دنیا سر به زانو بردند و صف بستند  آنها کسانی بودند که شیران غران را رام کردند ، امتی بودند که در یک زمان دو امپراطوری بزرگ وابر قدرت جهان ایران و روم باستان را به زانو در آوردند .
امتی که روی دریا راه می رفت،امتی که با نداشتن هیچگونه تجهیزات جنگی روز با ارتشی شامل سه هزار نفر لشکری دویست هزار نفره را دارای بهترین و بروز ترین تجهیزات جنگی بودند را با ایمان استوار وشجاعت و دلاور مردی ها و رشادت ها جانفشانی های بی نظیر خود از پای در آوردند.
 اگر رخ نگاهمان را برای مدت کوتاهی بطرف کارنامه زرین و پر افتخار و درخشان  اسلام و مسلمانان  بچرخوانیم خواهیم یافت که اسلام مواریث وآداب بی زیان اقوام مختلف را تحمل کرد همه را به هم درآمیخت و از آن چیز تازه ای ساخت .فرهنگ تازه ای که حدود وثغور نمی شناخت وتنگ نظری هایی که دنیای سرمایه داری را به ملتها، مرزها ونژاد ها تقسیم می کرد درآن مجهول بود. مسلمان از هر نژادکه بود ترک،لر،کرد و بلوچ و...،در هر جایی از قلمرو اسلام قدم می نهاد خود را در وطن و دیار خویش می یافت ،همه جا در مسجد، و در مدرسه و در خانقاه و... از هر قوم مسلمان نشانی بود ،اما میان مسلمانان نه اختلاف جنسیت مطرح بود و نه اختلاف تابعیت،همه جا یک دین بود و یک فرهنگ، فرهنگ اسلامی که فی المثل زبانش عربی فکرش ایرانی وخیالش هندی و...اما جانش اسلامی و انسانی بود، پرتو آن در سراسر قلمرو اسلام وجود داشت.

◾اما امروزه دنیای اسلام زیر بار
تحمیلات ناشی از تمدن های مادی به ستوه در آمده است و دنبال راه نجاتی می گردد ،راه نجات از این قید و بند چیست؟
طبق فرموده رسول خدا وآیات قرآن مجید راه نجات بشریت و اسلام در جهاد فی سبیل الله است. (( انفِرُوا خِفَافًََاو َثِقَالاً وَجاهِدوا بِاَموَالِکُم وَاَنفُسِکُم فِی سَبِیلِ اللهِ ذالِکُم خَیرُلَّکُم اِن کُنتُم تعلَمُونَ ))
جهاد یعنی نبرد کفر وایمان،
جهادیعنی ریشه کن کردن طاغوت ،جهاد یعنی پاسداری از اسلام.

◽ای مسلمین برای ریشه کن کردن کفر وظلمت از درون اعماق قلب فریاد برآورید که ما پاسداران و نگهبانان اسلام هستیم، ما برای پاسداری از اسلام جان ومال وفرزندانمان را فدا خواهیم کرد،ما پیروان محمد و جان برکفان و جان فدائیان اسلام هستیم. 
ای کفار؛ این را بدانید که ما سدی فولادین در مقابل شما واهریمن هستیم ،دیگر ما مسلمانانی جلوه گر وظاهری نیستیم ما امت محمدی کسانی نیستیم که بخاطر جاه و جلال در نزد شما از ناموس و دین خود بگذریم ما با جهاد در راه خدا جاه وجلال در نزد او را بدست خواهیم آورد. 
تا جان در بدن باشد این جامِ کفن باشد جان ما در ره اسلام قربان باشد راه پیامبر راه ما باشد.
آری! اسلام دین جاوید ختمی مرتبت،  منجی عالم بشریت،  معلم انسانیت،  حضرت محمد مصطفی صل الله علیه وسلم  می باشد و دستو او جهاد است.
ای کفار؛ ما موج خروشانیم ،سرباز اسلامیم،شهادت شعار ماست، صلاح الدین الگوی ماست.
ما مسلمانان با فرماندهی و سرلشکری خالد بن ولید ،ذوالفقار حیدری، نعره عاشقی بهر دین محمدی، دلاوری و تاخت وتاز صلاح الدینی،هوش و زکاوت محمد فاتح با شیر مردی و عدالت عمری خواهیم آمد وشما را همچون گذشته تار و مار خواهیم کرد.

✅ما خواهیم کوشید که الگوی نوینی برای امت اسلامی و جهان غرب و اسلام قرار گیریم وافق جدیدی سرشار از عطوف و مهربانی، عدالت وصلح طلبی را به سوی جهان اسلام بگشاییم.

🖊مسعود پرکی و میلاد بارانی



امتیاز: نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 5

بازدید :69
برچسب ها : جهان اسلام- مسلمانان- جهاد- قرآن- سنت- عمر فاروق- مجاهد- شهدا- مسعود پرکی- میلاد بارانی-
نویسنده
نویسنده : مرجع بانک دلنوشته و مقالات اسلامی
تاریخ : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400
زمان : 18:33
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
:: از یهود نترسید ( تاریخ : شنبه 05 تیر 1400)
:: فکر و فعالیت جهانگیر ( تاریخ : یکشنبه 23 خرداد 1400)
:: اشک شادی ( تاریخ : جمعه 14 خرداد 1400)
:: صورت اسلام و حقیقت اسلام ( تاریخ : جمعه 14 خرداد 1400)
:: تاثیر رسانه در عصر حاضر و لزوم توجه مدارس دینی به فعالیت های رسانه‌ای و مطبوعاتی ( تاریخ : شنبه 08 خرداد 1400)
:: فاتح قدس ( تاریخ : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400)
:: حضرت مولانا محمد دهقان رحمه الله ( تاریخ : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400)
:: خورشید شهرستان سراوان غروب کرد ( تاریخ : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400)
:: سنبل و نماد فروتنی و تواضع شیخ الحدیث مولانا محمد دهقان رحمه الله ( تاریخ : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400)
:: ماه رمضان از ما چه میخواهد ( تاریخ : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400)


بالای صفحه